A DJI Care Refresh egy hatékony, átfogó garancia a termékéhez, amellyel nyugodtabb lehet minden repülés alkalmával.
- Vadonatúj és nem aktivált termék.
- 48 órán belüli aktiválás
A következő esetekre érvényes:
- Működtetői hiba
- Jelinterferencia
- Ütközés
- Víz általi károsodás
- Leesés általi károsodás
A szervizfolyamat:
- Megtörténik a baleset
- Online javítási kérés
- Elküldés a DJI javítóközpontba
- Csereköltség megfizetése
- Ingyenes kiszállítás
A szolgáltatás feltételei (kivonat)
A DJI Care Refresh megvásárlásával ön elismeri, hogy elolvasta, megértette, és elfogadta ezeket a feltételeket. A DJI Care Refresh-t az SZ DJI Technology Co., Ltd. (a továbbiakban "mi" vagy "DJI") készítette az ön nyugalma érdekében. A DJI vállalja, hogy cseretermékeket biztosít további díjért baleset következtében történt károsodás miatt normál használat során az érintett repülőgép ("drón"), gimbal, és kamera helyett az érvényességi időn belül. A DJI kapcsolatban áll egy biztosítótársasággal, amely fedezi a program költségeit.
I. Érintettség
Ha terméke baleset során károsodik normál használat során, a DJI Care Refresh maximum két csereegységet biztosít szerény további költség fejében minden alkalommal, amikor igényt tart a szolgáltatásra
A következő elemek cserélhetők:
Mavic Pro | repülőgép, gimbal, kamera, akkumulátor, propellerek |
Phantom 4 Pro | repülőgép, gimbal, kamera, propellerek |
Inspire 2 | repülőgép, propellerek |
Zenmuse X4S és X5S | gimbal, kamera |
II. Kivételek
A DJI Care Refresh nem érvényes a következőkre:
- Elveszett vagy részben elveszett repülőgép, gimbal, vagy tartozékok
- Ellopott, elfelejtett, vagy ottfelejtett termék
- Nem megfelelő körülmények közötti repülés során történt károsodás
- Az Inspre 2 és a Phantom 4 Pro távirányítója, akkumulátora, és módosító tartozékai
- Szándékos károkozás
- A külső olyan károsodása (pl. karcolás, horpadás), amely nincs hatással a termék teljesítményére
- Vis maior által okozott közvetlen vagy közvetett veszteségek
- Az érvényességi időn túli károsodások iránti cserekérelmek
- Technikai módosítások vagy teljesítményfokozások miatti extra költségek
- Nem a kézikönyv javaslatai szerint történt módosítások, vagy inkompatibilis akkumulátorok vagy töltő által okozott károsodás
- Harmadik fél által gyártott kiegészítők, akkumulátorok, vagy szoftver által okozott károsodás
III. Csereszolgáltatás
A DJI Care Refresh két cserét tartalmaz. Ha a termékéhez kétszer igényli a szolgáltatást, a DJI a DJI Care Refresh szolgáltatás teljesítettnek tekinti. Ezután a DJI Care Refresh szolgáltatás megszűnik.
Csere után az eredeti termék a DJI tulajdonává válik, a cseretermék pedig az ön tulajdonává, érvényességgel a szolgáltatás maradék idejére.
IV. A DJI Care Refresh érvényességi ideje
A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes. Amennyiben a hivatalos DJI website-on vásárol egy terméket DJI Care Refresh-sel, az a szállítás utáni harmadik napon lép érvénybe. Amennyiben a hivatalos DJI website-on kívül, vagy más csatornán vásárol DJI Care Refresh-t, az a szolgáltatási szerződés napjától lesz érvényes.
V. Cserefolyamat
- Ha károsodott a DJI terméke, és a DJI Care Refresh érvényességi idején belül van, vegye fel a kapcsolatot a DJI Támogatással. A telefon és az online támogatás előnyben részesített.
- Küldje el a terméket (köztük a repülőgépet, a gimbal-t, a propellereket, és az akkumulátort) a megvásárolt DJI Care Refresh garanciaterv alapján egy kijelölt DJI csereközpontba a DJI Támogatás útmutatásai alapján az alábbi táblázat alapján:
DJI Care Refresh (Inspire 2):Küldje el a repülőgépet és a propellereket
DJI Care Refresh (X4S/X5S):Küldje el az X4S vagy X5S gimbalt
DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro):Küldje el a repülőgépet, a gimbalt, a kamerát, és a propellereket
DJI Care Refresh (Mavic Pro):Küldje el a repülőgépet, a gimbalt, a kamerát, a propellereket, és az akkumulátort - A DJI elküldi a csereköltségek árajánlatát miután meghatározta, hogy a termékre érvényes-e a DJI Care Refresh. Miután megerősítést nyert a fizetése, a csereterméket elszállítják önhöz. Vagy választhatja a javítás költségét, a termék javításához.
VI. A DJI Care Refresh megszűnése
A DJI Care Refresh értesítés nélkül megszűnik a következő esetekben:
- A szolgáltatás lejár
- A DJI termékét egy nem hivatalos DJI szerviz javította meg
- A DJI Care Refresh két cserét tartalmaz. Ha a termékéhez kétszer igényli a szolgáltatást, a DJI a DJI Care Refresh szolgáltatás teljesítettnek tekinti. Ezután a DJI Care Refresh szolgáltatás megszűnik.
- Amennyiben kiderül, hogy a fogyasztó szándékosan károsított egy DJI Care Refresh által érintett terméket, a szolgáltatás automatikusan megszűnik, és a DJI nem fizet kártérítést. Ha kiderül, hogy a fogyasztó anyagi célból okozott baleseteket, a DJI jogi lépéseket tehet az ügyben.
Csereköltség (az EU területén) a táblázat alapján
DJI Care Refresh (Mavic Pro) | az első csere díja $99 | a második csere díja $139. |
DJI Care Refresh (Inspire 2) | az első csere díja $239 | a második csere díja $379. |
DJI Care Refresh (X4S) | az első csere díja $59 | a második csere díja $89. |
DJI Care Refresh (X5S) | az első csere díja $179 | a második csere díja $269. |
DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro) | az első csere díja $139 | a második csere díja $209. |
VIII. A DJI Care Refresh visszaküldése és átruházása
- A DJI Care Refresh visszavonható a megvásárolt termék visszaküldése után a DJI visszatérítési szabályai szerint
- A DJI Care Refresh nem vonható vissza a megvásárolt termék visszaküldése nélkül
- A DJI Care Refresh nem ruházható át vásárlás után
IX. Személyes adatok
Ön egyetért azzal, hogy személyes adatokat küld a DJI számára beleértve, de nem kizárólag, a nevét, email-címét, címét, telefonszámát, faxszámát, és azonosítószámát jobb szolgáltatás nyújtása érdekében. A DJI Care Refresh igénylésével ön elismeri, hogy elolvasta, megértette, és elfogadta az
adatvédelmi szabályzatot.
Kérjük NE küldjön SD kártyákat a DJI-nak. A DJI nem vállal felelősséget a terméken tárolt, vagy arra mentett adatokban, vagy személyes információkban keletkezett károsodásért vagy veszteségért.
További specifikáció