Technikai támogatás minden megvásárolt G-Rack 12 szerver, illetve G-Rack 12 EXP bővítőegység mellé olyan ügyfelek számára, akik egyszerű támogatási megoldást keresnek.
A megvásárolt időszak alatt telefonon, vagy e-mailen keresztül teljes globális technikai támogatáshoz juthat.
3 különböző időszakra, 3 különböző szintű támogatás között lehet választani.
A fenti támogatási lehetőségeket minden egyes termékre külön meg kell vásárolni!
Fényképek:
Típus | Terméktámogatás |
A szállítási és egyéb költség nem része a hitelösszegnek!
Tisztelt Vásárlónk!
Tartós adathordozó vásárlása során ügyfeleink automatikusan megkapják a termékhez tartozó Adattörlő kódot, melyet a számlán tüntetünk fel.
Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!
A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.
További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján: