Hogy még tökéletesebb felhasználói élményt és aggódásmentes reptetést tudjon biztosítani, a DJI elindította a DJI Care programját, egy olyan garancia szolgáltatást, amely a normál használat alatt történt fizikai és egyéb sérülésekre érvényes.
Repüljön szabadon és aggódásoktól mentesen a DJI Care programmal, amely bármilyen balesetből adodó, normál használat alatt történt sérülés esetén garantálja a DJI termék vásárlójának a prémium minőségű garanciális ügyintézést
A vásárolt termék árával megegyező értékű keret 12 hónapig
A megadott kereten belül végtelen mennyiségű javítás
Önrészmentes javítások - a DJI garantálja, hogy a készüléke mindig meg lesz javítva, feltéve, hogy a javítási költségek nem haladják meg az adott keretet
Ha a megadott keret ezt megengedi, súlyosan sérült és javíthatatlan termékét a DJI azonnal kicseréli vadonatúj készülékre
A szállítási költségeket a DJI állja, amennyiben azon a területen belül tartózkodik, ahol a DJI Care-t vásárolta
Fényképek:
Gyártó | DJI |
Garancia | 12 hónap saját |
A szállítási és egyéb költség nem része a hitelösszegnek!
Tisztelt Vásárlónk!
Tartós adathordozó vásárlása során ügyfeleink automatikusan megkapják a termékhez tartozó Adattörlő kódot, melyet a számlán tüntetünk fel.
Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!
A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.
További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján: