Termékeink

Vásárlási tudnivalók

1. Nyitva tartás
2. Kiszállítás
3. Áru átvétele, szállítási díj
4. Fizetési módok
5. A webáruházban történő vásárlás technikai lépései
6. 14 napon belüli elállás lehetősége
7. Garancia és szolgáltatások


1. Nyitva tartás

Hétköznapokon hétfőtől péntekig, 10-18 óráig várjuk Önöket üzletünkben.
Vissza a menühöz....

2. Kiszállítás

Minden megrendelt termék esetében az általános kiszállítási idő 1-4 napig terjedhet. Egyes termékekre, például újdonságokra vagy nagy értékű tételekre előjegyzést veszünk fel. Ezek elérhetősége esetén a megrendelővel személyesen egyeztetünk. A szállítási díj 1990 forint minden esetben. 100 ezer forint feletti vásárláskor a szállítási költséget átvállaljuk!

A szállítás napján a futárral személyesen is egyeztethet a kézbesítéssel kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken:
Sprinter Futárszolgálat -
www.sprinter.hu, 06-1-347-3000}
Információk a Pick Pack Pont szállításról
Vissza a menühöz....

3. Személyes átvétel

- Ingyenes személyes átvétel a Váci út 102. alatt található üzletünkben
- A megrendelt termékeket, bolti átvétel esetén a beérkezést követően 1 hétig tartjuk foglalásban. Ezt követően az át nem vett megrendeléséket töröljük rendszerünkből!

Vissza a menühöz....

4. Fizetési módok

Üzletünkben készpénz, utánvét, MasterPass és bankkártyás fizetési módok közül is választhat. A bankkártyás vásárlást a CIB bank 128 bites SSL kapcsolata biztosítja.További információ...

Előreutalásos fizetés esetén, a rendelés beérkezését követően kollégáink a kiállított előlegszámlát PDF formátumban elküldik a regisztráció során megadott e-mail címre. Miután az elutalt összeg és a rendelt termék is egyaránt megérkezett hozzánk, telefonon értesítjük a szállítás időpontjáról vagy az átvétel lehetőségéről.

Előreutalást csak az előlegszámla kiállítását követően áll módunkban elfogadni!

MasterPass fizetési lehetőség keretében a vásárlók mobiltelefon használatával fizethetnek. További információ...

Tájékoztatjuk, hogy a bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében, kollégánk és/vagy a futárszolgálat munkatársa kérni fog Öntől egy fényképes igazolványt a rendelése átadásakor, azonosítás céljából.

Vissza a menühöz....

5. A webáruházban történő vásárlás technikai lépései:

A webáruházban szabadon böngészhet, megismerheti a termékek leírását, műszaki paramétereit, majd azokat a termékeket, amelyeket meg szeretne vásárolni, a termék mellett található „kosárba” gombra kattintva a virtuális bevásárlókosarába teheti. A képernyő jobb felső sarkában, „az Ön kosara” szöveg alatt mindig láthatja, hogy éppen mit tartalmaz a virtuális bevásárlókosara.
Ha a terméket a kosárba teszi, azzal a megrendelést még nem adja le, és a kosár tartalmát is bármikor megváltoztathatja, onnan kivehet termékeket vagy betehet újakat.
Ha minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztott, a képernyő jobb felső részén (a kosár tartalmának felsorolása alatt) található „Megrendelem” gombra kattintva kezdheti meg a megrendelés leadásának folyamatát, amely több lépésből áll.

1. lépés: A „Megrendelem” gombra kattintva a képernyőn középen mégegyszer megjelenik Ön előtt a kosár tartalma. Itt láthatja, hogy melyik termékből hány darabot tett a kosárba, ezek értékét darabonként, valamint együttvéve. Itt még szintén módosíthatja a kosár tartalmát: megváltoztathatja a megrendelni kívánt termékek körét, illetve az egyes termékek darabszámát. Amennyiben a termék darabszámát kívánja megváltoztatni, akkor a darabszámot jelölő kis négyzetben kell megváltoztatnia az ott található számot, majd a kissé lentebb megjelenő „Módosítom” szóra kattintva hagyhatja jóvá a változtatást, és a kosár immáron a megadott darabszámot fogja tartalmazni.

2. lépés: Amennyiben véglegesítette a kosár tartalmát, a 2. lépéshez kattintson a „tovább a szállítási opciókhoz” gombra.
Ha Ön az oldalon a felhasználónevének és jelszavának megadásával még nem jelentkezett be, vagy még nem regisztrált és ezért nem is tudna bejelentkezni, akkor 2. lépésként a Bejelentkezés/Regisztráció nevű panelhez kerül. Itt a megjelenő űrlapon a regisztrációs adatok kitöltésével, majd a „mehet” gombra kattintva regisztrálhatja magát, vagy ha már korábban ezt megtette, akkor felhasználónevének és a megadott e-mail címre küldött levélben biztosított jelszónak a megadásával bejelentkezhet az oldalra.
Fontos, hogy megrendelést csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók adhatnak le! Ha Ön már a „tovább a szállítási opciókhoz” gombra kattintást megelőzően bejelentkezett az oldalra, akkor a Bejelentkezés/Regisztráció panel nem jelenik meg, azt a rendszer kihagyja, és Ön közvetlenül a következő 3. lépéshez kerül.

3. lépés: A megjelenő panelen kiválaszthatja, hogy a megrendelt termékeket milyen módon kívánja átvenni. Igényét a „Bolti átvétel” vagy a „Házhozszállítás” melletti körre történő kattintással jelezheti. Alapesetben a bolti átvétel van kijelölve. Amennyiben a házhozszállítást választja, a megjelenő legördülő felületen meg kell adnia a kiszállítás címét, napját, valamint azt, hogy az adott napon melyik napszakban kívánja a kiszállítást.

4.lépés: Ha kiválasztotta az átvétel módját, akkor a „tovább a kasszához” gombra kattintva léphet tovább. Ebben a lépésben kell a megjelenő űrlapon megadnia a számlázási adatokat, amelyet a „mehet” gombbal véglegesíthet.

5.lépés: Ha a számlázási, szállítási adatokat is megadta a fentiek szerint, akkor már csak a fizetés módját kell kiválasztania, hasonlóan a szállítás módjának meghatározásához. Ha a bankkártyával történő fizetést választja, akkor – a 6. lépésben a rendelés leadásával egyidejűleg - a szerződött CIB Bank bankkártyával interneten történő fizetését lehetővé tevő weblapjára kerül, ahol a fizetést a bankkártyája adatainak megadásával és a honlapon megjelenő instrukciók követésével teheti meg.

6.lépés: Végül, ha minden feltételt meghatározott, a „rendelés leadása” gombra kattintva adhatja le rendelését. Amennyiben korábban a bankkártyával történő fizetést választotta, a rendelés leadásával egyidejűleg kerülhet sor a bankkártyával internetes felületen történő fizetésre is.
FONTOS: a „rendelés leadása” gombra történő kattintás előtt bármelyik fenti lépéshez visszatérhet, és onnan újrakezdheti a megrendelés leadásának folyamatát, továbbá bármikor módosíthatja a kosár tartalmát, a szállítási és fizetési feltételeket, valamint a számlázási és szállítási adatokat. A „rendelés leadása” gombra történő kattintással azonban a rendelését leadja, és ezt követően már nincs lehetőség a feltételek módosítására, vagy a megrendelése visszavonására.

Visszaigazolás:A webáruházban történő megrendelés leadása szerződési ajánlatnak minősül, amely ajánlati kötöttséget eredményez. Azaz Ön a megrendeléséhez mindaddig kötve van, amíg a webáruház az Ön által megadott email címre olyan visszaigazolást nem küld, amelyben kifejezetten elfogadja az Ön megrendelését. A visszaigazolásnak a megrendelés leadásától számított 1 munkanapon belül kell az Ön email fiókjába megérkeznie, eddig áll fenn az Ön ajánlati kötöttsége. Ha ez megtörténik, a szerződés létrejön és Társaságunk a termékek szállítására/átadására, Ön pedig – amennyiben a vételárat nem interneten keresztül, bankkártyával fizette meg - a vételár megfizetésére lesz köteles. Ha a megrendelés leadásának folyamatában a bankkártyával történő fizetést választotta, és a megrendelés leadásával egyidejűleg bankszámláját Társaságunk megadott bankaszámlája javára a teljes vételárral megterhelte, az átutalt összeget az ajánlati kötöttség ideje alatt nem követelheti vissza.
Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a megrendelések leadásáról a rendszer minden esetben automatikusan küld egy elektronikus visszaigazolást, amelyben értesíti a megrendelőt a megrendelése megérkezéséről, és amelyben összefoglalja a megrendelés tárgyát, valamint megjelöli a megrendelés azonosítószámát. Ez az ún. automatikus visszaigazolás kizárólag arra szolgál, hogy a fogyasztót tájékoztassa a megrendelése megérkezéséről, azonban ez még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Tehát a megrendelés leadását követő automatikus visszaigazolás még nem hozz létre a szerződést a megrendelő és a webáruház üzemeltetője között. A megrendelés elfogadásáról és így a szerződés létrejöttéről a webáruház külön elfogadó visszaigazolást küld, amely kifejezetten tartalmazza a megrendelés elfogadását. A szerződés csak ebben az utóbbi esetben jön létre.

A webáruházban leadott megrendelés elfogadásával létrejött szerződés nyelve a magyar, és a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A létrejött szerződések iktatásra nem kerülnek.
Vissza a menühöz....

6. 14 napon belüli elállás lehetősége

„A megrendelő a megrendelése feladásával és a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás megérkezésével létrejött szerződéstől a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.  A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak. Társaságunk köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (a termék teljes, kiszállítási díjjal együtti árát) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Természetesen a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztó viseli (visszaszállítás költsége), azonban a fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Társaságunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megfizetését. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Felhívjuk a vásárlóink figyelmét, hogy az elállás nem gyakorolható a joggal való visszaélés tilalmába ütköző módon. Ennek megfelelően csak akkor gyakorolhatja jogszerűen elállási jogát, ha a megvásárolt termékeket hiánymentesen juttatja vissza Társaságunkhoz. A teljes vételárat csak valamennyi megrendelt és átvett termék hiánytalan visszaszolgáltatása esetén áll módunkban visszafizetni. Társaságunk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenését, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Az elállás a következőkre nem vonatkozik:
 - bontott szoftverekre
 - nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre
 - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a  fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; (pl. egyedi konfigurációk, vagy nagy mennyiségű egyedi megrendelések

Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton az info@bluechip.hu email címre. A nyilatkozat az alábbi linkről tölthető le: Elállási nyilatkozat

 

Vissza a menühöz....

7. Garancia és szerviz szolgáltatásaink

Termékeinket 1-2-3 éves gyártói, vagy akár élettartam garanciával értékesítjük! Minden termékünk hivatalos, tiszta forrásból származik, és kizárólag minőségi termékeket forgalmazunk minden termék és árkategóriában. A garanciális ügyintézést a lehető leggyorsabban, és az Ön számára a legkényelmesebben próbáljuk meg intézni. A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).
A szervizbe juttatás költsége a Vevőt terheli. A garanciális termékek ügyintézéséről időben értesítjük, az Önnek legmegfelelőbb módon.

Szoftveres hibákért felelősséget nem vállalunk, amennyiben kiderül ez okozza a problémát. Ezen problémák bevizsgálása esetén bevizsgálási díjat számolunk fel. Szintén bevizsgálási díjat számítunk fel, amennyiben a visszahozott termékről kiderül, hogy nem hibás, és megfelelően működik! Amennyiben nem biztos benne, hogy mely termék okozza a problémát, mindenképpen egyeztessen kollégánkkal, mielőtt visszahozná az Ön által hibásnak feltételezett terméket!
A bevizsgálási díj összege 2000 Ft + áfa.

A javított készüléket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, amiért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége (bruttó 1990 Ft) is a Vevőt terheli.

Egyéb szolgáltatásaink árai:
BIOS Frissítés - br. 990 Ft
Driver/Meghajtó program telepítése - br. 990 Ft
Operációs rendszer telepítése - br. 2.990 Ft
Notebook karbantartás - br. 4.990 Ft
Számítógép karbantartás - br. 2.990 Ft
Számítógép összeszerelése - br. 2.990 Ft

Óradíjak:
Számítógép javítási díj helyszínen - br. 2.990 Ft / óra (minden megkezdett óra)



Vissza a menühöz....

Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban
bankkártyákkal vásárolhat, a tranzakciók a CIB Bank titkosított biztonsági rendszerén keresztül zajlanak.

Cetelem áruhitel

Online áruhitel
Bolti áruhitel

Gyakori kérdések

Hol találom az üzletet?
Hogyan vásárolhatok?
Miként vehetem át a rendelésem?
Mivel fizethetek?
Hova fordulhatok garanciális problémákkal?
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Mikor előrendelhető egy termék?

Népszerű termékek

Tablet PC
eBook olvasó
Notebook
DSLR fényképezőgép
Monitor
Videokártya
TV
Konzol

BLUECHIP

Kapcsolat
Gyártók
Felhasználási feltételek
Adatvédelmi nyilatkozat
Állásajánlatok

HÍRLEVÉL



Kérem várjon!