Jabra BIZ 2300 Duo
A Jabra Biz 2300 egy könnyű, vezetékes headset azok számára, akik kiváló hangminőséget és mono és duó változatot szeretnének.
Tartósnak készült
A Jabra Biz 2300 úgy készült, hogy egy nagy teljesítményű kapcsolattartó központban is megállja a helyét, ami kevesebb headset cserét és kevesebb állásidőt jelent Önnek és csapatának, valamint alacsonyabb teljes tulajdonlási költséget.
- A megerősített zsinór ellenáll a contact center környezetnek, és védett az irodai szék kerekei, az éles tárgyak és a mindennapi használat ellen.
- A mikrofonkar 360 fokban elforgatható, a törés veszélye nulla. Ezt FreeSpin™-nek nevezzük.
Egész napos kényelem
A rendkívül könnyű és nem feltűnő kialakítás csökkenti az ügynökök fáradtságát és termelékenyebb hívásokat eredményez.
- A súlya mindössze 49 gramm (1,73 uncia) a mono változatban, és mindössze 68 gramm (2,4 uncia) a duó változatban.
- Az állítható fejpánt és mikrofonkar lehetővé teszi a tökéletes illeszkedés megtalálását
- A vezérlőegység lehetővé teszi a hangerő módosítását, a hívások elnémítását és még sok mást is
- A PeakStop™ technológia eltávolítja a hirtelen fellépő hangos hangokat vagy hangokat, mielőtt azok elérnék a fülét: Minden 118db feletti hangot kiszűr.
Világszínvonalú hangzás
Az élethű beszélgetésekhez és a magasabb ügyfél-elégedettséghez nagyszerű, környezeti zajokat csökkentő hangzásra van szükség az ügynök fülében, valamint olyan zajszűrő mikrofonra, amely a légzavarokat is elkerüli. A Jabra Biz 2300 mindkettővel rendelkezik.
- A HD hangtechnológia biztosítja, hogy a másik felet tisztán megértse
- A hangszórók csökkentik a környezeti zajokat, így Ön a hívásra koncentrálhat.
- A speciálisan tervezett "légsokkoló" zajszűrő mikrofon kiszűri az éles légzési hangokat és a beszélgetések során gyakran hallható pattogó hangokat.
Működik telefonjával és platformjával
Fejhallgatóink és kihangosítóink több mint 10 000 hagyományos asztali telefonnal működnek együtt. Jövőállóak és kompatibilisek az összes softphone webklienssel és contact center platformmal, beleértve a Cisco, Avaya, Genesys Cloud és Microsoft Teams platformokat.
A kiváló ügyfélkiszolgálás a megbízhatósággal kezdődik. A Jabra call center headsetek ma is egyszerűen használhatóak, és holnap is azok lesznek - függetlenül attól, hogy hogyan alakította ki irodáját.
További specifikáció