Termékeink

Vásárlási tudnivalók

1. Nyitva tartás
2. Kiszállítás
3. Áru átvétele, szállítási díj
4. Fizetési módok
5. A webáruházban történő vásárlás technikai lépései
6. 14 napon belüli elállás lehetősége
7. Garancia és szolgáltatások


1. Nyitva tartás

Hétköznapokon hétfőtől péntekig, 10-18 óráig várjuk Önöket üzletünkben.
Vissza a menühöz....

2. Kiszállítás

Minden megrendelt termék esetében az általános kiszállítási idő 1-4 napig terjedhet. Egyes termékekre, például újdonságokra vagy nagy értékű tételekre előjegyzést veszünk fel. Ezek elérhetősége esetén a megrendelővel személyesen egyeztetünk. A szállítási díj 1990 forint GLS kiszállítás esetében. 100 ezer forint feletti vásárláskor a szállítási költséget átvállaljuk!

Amennyiben megrendelése meghaladja a GLS szállításra vonatkozó mérethatárait (60 cm * 80 cm * 200 cm és 40 kg, televízió vagy monitor esetén 43") úgy a szállítási díjak változnak melyről megrendelését követően tájékoztatjuk telefonon, vagy előzetes tájékoztatást kérhet email illetve telefonos elérhetőségünkön.

A szállítás napján a futárral személyesen is egyeztethet a kézbesítéssel kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken:
GLS Futárszolgálat -
Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary (gls-group.eu) , +36-29-886-700}
Vissza a menühöz....

3. Személyes átvétel

- Ingyenes személyes átvétel a 1131 Budapest, Keszkenő utca 22. alatt található üzletünkben.
- A megrendelt termékeket, bolti átvétel esetén a beérkezést követően 1 hétig tartjuk foglalásban. Ezt követően az át nem vett megrendeléséket töröljük rendszerünkből!

Vissza a menühöz....

4. Fizetési módok

Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetési módok közül is választhat. A bankkártyás vásárlást a CIB bank 128 bites SSL kapcsolata biztosítja.

Merchant Category Code (MCC) kód: 5045

Előreutalásos fizetés esetén, a rendelés beérkezését követően kollégáink a kiállított előlegszámlát PDF formátumban elküldik a regisztráció során megadott e-mail címre. Miután az elutalt összeg és a rendelt termék is egyaránt megérkezett hozzánk, telefonon értesítjük a szállítás időpontjáról vagy az átvétel lehetőségéről.

Előreutalást csak az előlegszámla kiállítását követően áll módunkban elfogadni!


Tájékoztatjuk, hogy a bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében, kollégánk és/vagy a futárszolgálat munkatársa kérni fog Öntől egy fényképes igazolványt a rendelése átadásakor, azonosítás céljából.

Vissza a menühöz....

5. A webáruházban történő vásárlás technikai lépései:

A webáruházban szabadon böngészhet, megismerheti a termékek leírását, műszaki paramétereit, majd azokat a termékeket, amelyeket meg szeretne vásárolni, a termék mellett található „kosárba” gombra kattintva a virtuális bevásárlókosarába teheti. A képernyő jobb felső sarkában, „az Ön kosara” szöveg alatt mindig láthatja, hogy éppen mit tartalmaz a virtuális bevásárlókosara.
Ha a terméket a kosárba teszi, azzal a megrendelést még nem adja le, és a kosár tartalmát is bármikor megváltoztathatja, onnan kivehet termékeket vagy betehet újakat.
Ha minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztott, a képernyő jobb felső részén (a kosár tartalmának felsorolása alatt) található „Megrendelem” gombra kattintva kezdheti meg a megrendelés leadásának folyamatát, amely több lépésből áll.

1. lépés: A „Megrendelem” gombra kattintva a képernyőn középen mégegyszer megjelenik Ön előtt a kosár tartalma. Itt láthatja, hogy melyik termékből hány darabot tett a kosárba, ezek értékét darabonként, valamint együttvéve. Itt még szintén módosíthatja a kosár tartalmát: megváltoztathatja a megrendelni kívánt termékek körét, illetve az egyes termékek darabszámát. Amennyiben a termék darabszámát kívánja megváltoztatni, akkor a darabszámot jelölő kis négyzetben kell megváltoztatnia az ott található számot, majd a kissé lentebb megjelenő „Módosítom” szóra kattintva hagyhatja jóvá a változtatást, és a kosár immáron a megadott darabszámot fogja tartalmazni.

2. lépés: Amennyiben véglegesítette a kosár tartalmát, a 2. lépéshez kattintson a „tovább a szállítási opciókhoz” gombra.
Ha Ön az oldalon a felhasználónevének és jelszavának megadásával még nem jelentkezett be, vagy még nem regisztrált és ezért nem is tudna bejelentkezni, akkor 2. lépésként a Bejelentkezés/Regisztráció nevű panelhez kerül. Itt a megjelenő űrlapon a regisztrációs adatok kitöltésével, majd a „mehet” gombra kattintva regisztrálhatja magát, vagy ha már korábban ezt megtette, akkor felhasználónevének és a megadott e-mail címre küldött levélben biztosított jelszónak a megadásával bejelentkezhet az oldalra.
Fontos, hogy megrendelést csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók adhatnak le! Ha Ön már a „tovább a szállítási opciókhoz” gombra kattintást megelőzően bejelentkezett az oldalra, akkor a Bejelentkezés/Regisztráció panel nem jelenik meg, azt a rendszer kihagyja, és Ön közvetlenül a következő 3. lépéshez kerül.

3. lépés: A megjelenő panelen kiválaszthatja, hogy a megrendelt termékeket milyen módon kívánja átvenni. Igényét a „Bolti átvétel” vagy a „Házhozszállítás” melletti körre történő kattintással jelezheti. Alapesetben a bolti átvétel van kijelölve. Amennyiben a házhozszállítást választja, a megjelenő legördülő felületen meg kell adnia a kiszállítás címét, napját, valamint azt, hogy az adott napon melyik napszakban kívánja a kiszállítást.

4.lépés: Ha kiválasztotta az átvétel módját, akkor a „tovább a kasszához” gombra kattintva léphet tovább. Ebben a lépésben kell a megjelenő űrlapon megadnia a számlázási adatokat, amelyet a „mehet” gombbal véglegesíthet.

5.lépés: Ha a számlázási, szállítási adatokat is megadta a fentiek szerint, akkor már csak a fizetés módját kell kiválasztania, hasonlóan a szállítás módjának meghatározásához. Ha a bankkártyával történő fizetést választja, akkor – a 6. lépésben a rendelés leadásával egyidejűleg - a szerződött CIB Bank bankkártyával interneten történő fizetését lehetővé tevő weblapjára kerül, ahol a fizetést a bankkártyája adatainak megadásával és a honlapon megjelenő instrukciók követésével teheti meg.

6.lépés: Végül, ha minden feltételt meghatározott, a „rendelés leadása” gombra kattintva adhatja le rendelését. Amennyiben korábban a bankkártyával történő fizetést választotta, a rendelés leadásával egyidejűleg kerülhet sor a bankkártyával internetes felületen történő fizetésre is.
FONTOS: a „rendelés leadása” gombra történő kattintás előtt bármelyik fenti lépéshez visszatérhet, és onnan újrakezdheti a megrendelés leadásának folyamatát, továbbá bármikor módosíthatja a kosár tartalmát, a szállítási és fizetési feltételeket, valamint a számlázási és szállítási adatokat. A „rendelés leadása” gombra történő kattintással azonban a rendelését leadja, és ezt követően már nincs lehetőség a feltételek módosítására, vagy a megrendelése visszavonására.

Visszaigazolás:A webáruházban történő megrendelés leadása szerződési ajánlatnak minősül, amely ajánlati kötöttséget eredményez. Azaz Ön a megrendeléséhez mindaddig kötve van, amíg a webáruház az Ön által megadott email címre olyan visszaigazolást nem küld, amelyben kifejezetten elfogadja az Ön megrendelését. A visszaigazolásnak a megrendelés leadásától számított 1 munkanapon belül kell az Ön email fiókjába megérkeznie, eddig áll fenn az Ön ajánlati kötöttsége. Ha ez megtörténik, a szerződés létrejön és Társaságunk a termékek szállítására/átadására, Ön pedig – amennyiben a vételárat nem interneten keresztül, bankkártyával fizette meg - a vételár megfizetésére lesz köteles. Ha a megrendelés leadásának folyamatában a bankkártyával történő fizetést választotta, és a megrendelés leadásával egyidejűleg bankszámláját Társaságunk megadott bankaszámlája javára a teljes vételárral megterhelte, az átutalt összeget az ajánlati kötöttség ideje alatt nem követelheti vissza.
Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a megrendelések leadásáról a rendszer minden esetben automatikusan küld egy elektronikus visszaigazolást, amelyben értesíti a megrendelőt a megrendelése megérkezéséről, és amelyben összefoglalja a megrendelés tárgyát, valamint megjelöli a megrendelés azonosítószámát. Ez az ún. automatikus visszaigazolás kizárólag arra szolgál, hogy a fogyasztót tájékoztassa a megrendelése megérkezéséről, azonban ez még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Tehát a megrendelés leadását követő automatikus visszaigazolás még nem hozz létre a szerződést a megrendelő és a webáruház üzemeltetője között. A megrendelés elfogadásáról és így a szerződés létrejöttéről a webáruház külön elfogadó visszaigazolást küld, amely kifejezetten tartalmazza a megrendelés elfogadását. A szerződés csak ebben az utóbbi esetben jön létre.

A webáruházban leadott megrendelés elfogadásával létrejött szerződés nyelve a magyar, és a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A létrejött szerződések iktatásra nem kerülnek.
Vissza a menühöz....

6. 14 napon belüli elállás lehetősége

„A megrendelő a megrendelése feladásával és a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás megérkezésével létrejött szerződéstől a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.  A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak. Társaságunk köteles a fogyasztó által a termékre kifizetett összeget  haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Természetesen a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztó viseli (visszaszállítás költsége), azonban a fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Társaságunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megfizetését. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Felhívjuk a vásárlóink figyelmét, hogy az elállás nem gyakorolható a joggal való visszaélés tilalmába ütköző módon. Ennek megfelelően csak akkor gyakorolhatja jogszerűen elállási jogát, ha a megvásárolt termékeket hiánymentesen juttatja vissza Társaságunkhoz. A teljes vételárat csak valamennyi megrendelt és átvett termék hiánytalan visszaszolgáltatása esetén áll módunkban visszafizetni. Társaságunk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenését, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Az elállás a következőkre nem vonatkozik:
 - bontott szoftverekre, bontott toner és patron
 - nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre
 - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a  fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak pl. egyedi konfigurációk, vagy nagy mennyiségű egyedi megrendelések.

Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton az info@bluechip.hu email címre. A nyilatkozat az alábbi linkről tölthető le: Elállási nyilatkozat

Kérjük az alábbi címre küldjék vissza a terméket az elálláshoz:

1131 Budapest Keszkenő utca 22

 

Vissza a menühöz....

7. Garancia és szerviz szolgáltatásaink

Termékeinket 1-2-3 éves gyártói, vagy akár élettartam garanciával értékesítjük! Minden termékünk hivatalos, tiszta forrásból származik, és kizárólag minőségi termékeket forgalmazunk minden termék és árkategóriában. A garanciális ügyintézést a lehető leggyorsabban, és az Ön számára a legkényelmesebben próbáljuk meg intézni. A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).
A szervizbe juttatás költsége a Vevőt terheli. A garanciális termékek ügyintézéséről időben értesítjük, az Önnek legmegfelelőbb módon.

Szoftveres hibákért felelősséget nem vállalunk, amennyiben kiderül ez okozza a problémát. Ezen problémák bevizsgálása esetén bevizsgálási díjat számolunk fel. Szintén bevizsgálási díjat számítunk fel, amennyiben a visszahozott termékről kiderül, hogy nem hibás, és megfelelően működik! Amennyiben nem biztos benne, hogy mely termék okozza a problémát, mindenképpen egyeztessen kollégánkkal, mielőtt visszahozná az Ön által hibásnak feltételezett terméket!
A bevizsgálási díj összege br. 5.000 Ft.

A javított készüléket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, amiért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége (bruttó 1990 Ft) is a Vevőt terheli.

Egyéb szolgáltatásaink árai:
BIOS Frissítés - br. 4.990 Ft
Driver/Meghajtó program telepítése - br. 4.990 Ft
Operációs rendszer telepítése - br. 4.990 Ft
Notebook karbantartás - br. 4.990 Ft
Számítógép karbantartás - br. 4.990 Ft
Számítógép összeszerelése - br. 4.990 Ft

Amennyiben a termék hibája nem tapasztalható, bruttó 5.000 Ft-os bevizsgálási díjat számolunk fel.


A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kérjük az alábbi címre küldjék:

1131 Budapest Keszkenő utca 22






Vissza a menühöz....

Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban
bankkártyákkal vásárolhat, a tranzakciók a CIB Bank titkosított biztonsági rendszerén keresztül zajlanak.

Cetelem áruhitel

Online áruhitel

Gyakori kérdések

Hol találom az üzletet?
Hogyan vásárolhatok?
Miként vehetem át a rendelésem?
Mivel fizethetek?
Hova fordulhatok garanciális problémákkal?
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Mikor előrendelhető egy termék?

Népszerű termékek

Tablet PC
eBook olvasó
Notebook
DSLR fényképezőgép
Monitor
Videokártya
TV
Konzol

BLUECHIP

Kapcsolat
Gyártók
Felhasználási feltételek
Adatvédelmi nyilatkozat
Állásajánlatok
Adattörlő kódok

HÍRLEVÉL



Kérem várjon!